środa, 9 marca 2011

Powoli do przodu...

Na początek załączam zdjęcia mojej kochanego collegu :D
Także atmosfera tutaj sprzyja nauce ;)

Mieszkam już z nową rodzinką. Wydają się spoko, najważniejsze że mam dużo czasu dla siebie. Będę musiała gotować 3 razy w tygodniu co jest małym problemem ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w gotowaniu ale dam radę. Jak już tyle zrobiłam to muszę dalej walczyć tutaj na obcej ziemii. Szczerze to nie przypuszczałam że będzie aż tak ciężko. Byłam naiwna ale teraz czuję się silniejsza.
Nie wiem czemu ale już 4 osobą piszę do mnie na facebooku z pytaniem o studiach  Roskilde. Prawda jest taka jeżeli ma się wystarczająco pieniędzy aby studiować tutaj to polecam studiowanie a jeżeli się myśli że się znajdzie prace i jakoś to będzie to odradzam. Lepiej zostać w Polsce i cieszyć się młodością a nie rwać się z motyką na słońce tak jak ja to zrobiłam. Szaleć w Polsce w jakiś normalnym mieście studencki. Ale jeżeli chodzi to o życie studenckie to nie można narzekać jest co robić. Byłam na dwóch imprezach i było bardzo pozytywnie mimio tego,że w tym czasie byłam bezdomna. Macie zdjęcia:

                                     Kocham Alicję !

I jeszcze muszę powiedzieć,że do końca mojego życia nie dopłacę się Ivonie. Ona pomogła mi we wszystkich i też ją za to uwielbiam ! Naprawdę mam tu ludzi na których mogę liczyć ale ja już nie chce żadnych zmian. Chce aby było tak jak jest teraz. Od mają mam już 5 razy zmieniałam swój pokój. Mam już dość wieszania tych samych zdjęć po raz kolejny.

2 komentarze:

  1. A wiesz dlaczego sie udało Ci Maria ??
    Bo zawsze byłaś, jesteś i bedziesz mistrzem ! :)
    Ja to Cie podziwiam, kurcze to trzeba mieć odwage i siły...
    Nie ma tu po co wracac, choc moze łatwo mi sie mówi.
    ^^
    Widzę kolor włosów sie trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoła ładna,Mario :D ale za dużo tam nie pij :P no i wiesz Mario: no risk no fun, porwałaś się trochę z motyką na słońce ale wiesz, takich doświadczeń ci nikt nie odbierze :) a jak tam duński, potrafisz już się tak zapowietrzać jak oni? ;P

    OdpowiedzUsuń