czwartek, 3 lutego 2011

Komentarze

Mam dwa komentarze ; ) Cieszę się,że ktoś to czyta.
Szkoła jest fajna, czuję się jak w prywatnej szkole. Bardzo mało nas, to ma jakieś plusy jak i minusy. Na dzień dzisiejszy trudno mi to określić. Pisałam o całym systemie smsowym abyśmy o wszystkim wiedzieli aczkolwiek dziś czekaliśmy na nauczyciela dwie godziny bo było jakieś nieporozumienie. On jest też nowy i jeszcze we wszystkim też się nie orientuję. Powiedział,że za to czekanie wynagordzi to nam jakimiś smakołykami. Hmmm...ciekawe. Swoją drogą boję sie trochę o te lekcję z nim. Jest on bardzo miły i w ogóle. Spoko facet ale mówi strasznie nie wyraźnie. Także zajęcia z nim strasznie mnie męczą bo muszę sie skupić nad tym co mówi. Ale pewnie to przyjdzie z czasem i będzie łatwiej.
A co do klasy to paczka polaków jest super, bułgarzy i meksykanin też ale chińczycy są jacyś dziwni.
Z dunką nie wiadomo nic bo jeżeli zaliczy semstr to będzie dalej na linii duńskiej i zostawi nas.
Już wiem,że będzie trochę cieżko z tymi dojazami bo dziennie będę poświęcała na nie 2h, trochę kicha ale nie mogę narzekać.
Poznałam Pana autobusiarza który jest z Libanu i mówi 6 językami płynnie i jeździ sobie autobusem w Danii. W Polsce to by był niewiadomo kim a tutaj jest zwykłym kierowcą i jest szczęśliwy. Wiedzie,że tu w pociagach jest internet, hehe. Będę musiała sobie kupić notebooka bo nie wyobrażam sobie codziennie targać mojego dużego laptopa. Wymyślę coś ale na razie to nie mam zbytnio kasy. Wkurza mnie to że dla mnie wszystkie jest tu takie drogie. Ale tak naprawdę to jest tutaj stosunkowo wszystko tańsze do tego ile na to pracujesz. Najpierw trza umieć duński i skończyć studia a potem się zobaczy.
Mój plan jest taki aby zdobyć yellow card i zapisać się na ten duński abym mogła jakąś zacząć się rozwijać w tym kierunku bo jak na razie to kicha. Język maskara gdybym miała chociaż jakieś podstawy to było o wiele łatwiej.
Chciałam jeszcze napisać,że mam fajnych polaków w grupie i mam nadzieję,że nasza relacja będzie się dobrze układać bo naprawdę widać to,że fajnymi ludźmi są.
Pozdrawiam,
Maria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz