wtorek, 25 stycznia 2011

;)

Za tydzień zaczynam szkołe, wyjdę do ludzi i już nie będę siedziała w tej wsi. Mieszkanie na wsi jest fajne ale nie jak się jest młodym :-) Nie narzekam czy cuś bo wiedziałam,że będę tu mieszkała ale w tym przypadku wieś i konie stanie się moją odskocznią od szkoły etc.Polecam komuś kto chce być au pair mieszkanie w dużym mieście bo inaczej to można zwariować. Hafdis zaczyna mnie drażnić i tym bardziej chce już tą szkołę zacząć :P
Jest to leniwa dziewczyna i robi coś jak ją widzą hosci a tak jak jesteśmy we dwie to słabo z tym jest.
Jesteśmy przez ten tydzień same bo hostka wyjechała na tydzień do szkoły. Wszystkie dzieci są chorę, wymiaotują, smarkają, kaszlą także naprawde życie pełną parą. A na dodatek hostka wyjechała na tydzień do szkoły także ja i Hafdis jesteśmy same z chorymi dzieciakami bo host w pracy jest. A na dodatek ona zaczyna też być chora.

Zrobiłam pierwsze zdjecia oto one :
                                        Jeden z 8 kotów.
               

Ogólnie chciałam napisać,że lubie sówj pokój, jest fajniejszy niż Irlandii, jak już to tęsknie za swoim ogromnym łóżem z Iralndii, jak będę duża to sobie takie łóżko kupie.

                                      o to zdjęcie mojego irlandzkiego łóża i kawałka pokoju !
Proszę o jakieś komentarze bo się zastanawiam czy ktoś tego bloga w ogóle czyta :P

1 komentarz:

  1. Maria ja myślalam, ze Ty juz jestes duża dziewczynką :) Ale masz tych kotow, wygladaja bardzo sympatycznie i co za sierść wypasiona !
    Ładny ten pokoj, nawet ja nie mam takiego ladnego lozka to co Ty wymagasz heh :)

    Dasz radę z tymi gremlinami chorymi :]

    Trzymam kciuki za Ciebie !!

    OdpowiedzUsuń