niedziela, 30 stycznia 2011

SZKOŁA ! naukę czas zacząć ;)

Jutro szkoła!
Dużo się wydarzyło i robi się tutaj coraz bardziej ciekawie :P
Przyjechało 5 polaków, przyjechali pijani i się ich trochę przestraszyłam. Ale spoko ludzie, jest śmiesznie.Lecą takie grypsy,że cały czas nie mogę ze śmiechu. Jestem głównym tłumaczem.
Dziś Stephan opwiadał niby coś śmiesznego, nam się to nie wydało śmieszne wieć mówie do nich chłopaki udawajmy,że się śmieszymy i nagle wszyscy wybuchli sztucznym śmiechem a potem się śmieliśmy z tego śmiechu i jeszcze bardziej się śmieliśmy. Komizm sytuacji-boski. W ogóle aż brzuch mnie boli od śmiania się. Ogólnie to umierałam ostatnio, bardzo źle się czułam. Zaraziłam się od dzieciaków.
Wydaję mi się,że mam naprawdę luzacką rodzinkę. Host może jest trochę dziwny ale spoko Maria go ogarnie.
A teraz daje wam więcej zdjęć :
                                          Kolejne koty
                                         Malou


Trzymajcie za mnie jutro kciuki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz